La 'startup' que porta l'esmorzar a l'oficina

ApetEat, que ha sigut escollida per l'acceleradora de Juan Roig, acaba de tancar una ronda de finançament d'un milió d'euros

No és fàcil competir amb els grans ni entrar en un mercat on hi ha empreses fortes molt posicionades, però això no ha sigut un impediment per a la 'startup' ApetEat. Aquesta companyia es dedica al lliurament de menjars a oficines i acaba de tancar una ronda de finançament d'un milió d'euros liderada pels fons d'inversió Big Sur Ventures i All Iron Ventures. Tots dos fons s'uneixen a la llista d'inversors d'aquesta companyia, que ha estat seleccionada per participar en Lanzadera, l'acceleradora de l'amo de Mercadona, Juan Roig.

ApetEat va nàixer el 2015 de la mà de Pablo Samaranch, Eduardo Lleuger i David Samaranch i va començar a operar al setembre de 2016. La 'startup' ha servit en tres anys més de 250.000 dinars a més de 20.000 usuaris en més de 2.000 empreses i va tancar 2018 amb un creixement superior al 250%. Va ser seleccionada per Google en 2019 per al seu programa internacional Residency en el qual han col·laborat i après de la mà de l'equip de Google For Startups. «ApetEat ajuda que les empreses tinguen cura dels seus empleats a través de l'alimentació, millorant així la seva reputació i el rendiment dels seus treballadors, ja que estem contribuint a crear un producte mediterrani que permet als nostres clients finals, els empleats, menjar sa, equilibrat, i variat a l'oficina», indica el director general de la firma, Pablo Samaranch. La clau del model de negoci de ApetEat rau en l'optimització de la logística gràcies al seu focus en empreses, on incrementen la concentració de comandes per punt de lliurament.

Llegeix la notícia completa a Las Provincias

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa