Per què a algunes 'startups' no les tomba ni el coronavirus

Dir que es van anticipar a la crisi seria bastant pretensiós. D'existir una fórmula que garantira la continuïtat d'una empresa en temps adversos, amb aplicar-la a peus junts seria suficient. Però tampoc la supervivència d'un projecte radica sempre a estar en el lloc i moment adequats, va també, com diu Adolfo Berraquero, director d'emprenedoria i innovació de Bridge for Billions, d'identificar i resoldre problemes reals. “Quan analitze a aqueixos emprenedors/as que no aconsegueixen l'èxit que esperen amb la seua idea de negoci, sempre hi ha un patró comú que es repeteix: no entenen (ni pateixen) el problema que estan tractant de resoldre. Se centren únicament a crear solucions basades principalment en la seua manera de veure al client, però la realitat és que no han fet una bona faena de camp i, per tant, desconeixen les necessitats reals del seu mercat”. 

Més informació en Valencia Plaza

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa