Procediment per a participar i disposar d'estand en el VLC Startup Market 2021 (23 i 24 d'octubre)

La Fundació València Activa, a través de la Xarxa VIT Emprende, organitza el pròxim 23 i 24 d'octubre de 2021 en la Plaça de l'Ajuntament la tercera edició del VLC Startup Market amb la finalitat d'acostar i mostrar a la ciutadania el talent de la comunitat VITe d'Emprenedors i Emprenedores de València.

VLC Startup Market convertirà l'emblemàtica Plaça de l'Ajuntament en un gran aparador per a les startups, acostant així a la ciutadania tota la innovació i la tecnologia que es desenvolupa a València.

Aquest esdeveniment multidisciplinari i generador d'oportunitats, que unirà startups, empreses, inversors i entitats públiques amb la societat civil, permetrà donar a conéixer els projectes del teixit emprenedor valencià a la societat.

Amb el VLC Startup Market es pretén que els valencians i valencianes senten orgull del talent local, que és reconegut a nivell internacional però que ha de ser posat en valor també a nivell local.

  1. Objecte

València Activa, a través de VIT Emprende, posarà la Plaça de l'Ajuntament a la disposició de les startups. En aquest espai 50 empreses emergents comptaran, sense cap cost, amb estands on mostrar els seus productes i solucions a la ciutadania.

Durant el cap de setmana del 23 i 24 d'octubre la Plaça de l'Ajuntament s'omplirà d'activitats per a totes l'edats, en un esdeveniment on tecnologia, innovació i talent seran protagonistes.

A més, les empreses participaran en una #StartupBattle on les empreses podran exposar els seus projectes en l'escenari principal davant un jurat expert i les persones assistents a l'esdeveniment.

 

Denominació de l'esdeveniment: VLC Startup Market 2021

Lloc web: http://vitemprende.es

Data i lloc de l'exposició: Plaça de l'Ajuntament de València, pròxim 23 i 24 d'octubre de 2021.

 

  1. Participants

  • Requisits per a presentar-se a la convocatòria:
  • Formar part de la xarxa VIT Emprén. Les persones sol·licitants han d'estar registrats/as i/o registrar-se, de manera gratuïta, en el següent enllaç:  https://vitemprende.es/es/comunidad/public
  • Tindre domicili fiscal i/o social i/o residència en el terme municipal de València o acreditar haver participat en algun programa d'emprenedoria innovadora i/o tecnològic d'incubació o acceleració, públic o privat, de la ciutat de València.
  • Tindre els seus propis productes actius en el mercat o en una fase molt avançada per a poder exhibir-los en l'estand.
  • Les empreses i/o professionals hauran d'estar constituïts amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud.
  • Han d'emplenar la sol·licitud general on confirmar els requisits i adjuntar tota la informació requerida.

Com, on y quan enviar la sol·licitud:

Tota la informació sol·licitada haurà d'emplenar-se en el següent formulari.

Fins a el dilluns 20 de setembre de 2021 a les 14 hores, especificant les següents dades:

  1. Nom i CNAE de l'entitat
  2. Persona de contacte: (Nom, telèfon i correu electrònic)
  3. Noms i cognoms de les possibles persones que participaran en l'estand virtual, i càrrec que ocupen en l'entitat
  4. E-mail, telèfon i adreça completa de l'entitat
  5. Informació descriptiva de l'empresa i els productes a exhibir en l'estand. Màx. 60 paraules, en castellà, valencià i anglés
  6. Presentar els documents demostratius sol·licitats. En el cas del domicili i la data d'alta de l'activitat (certificat de situació censal, 036 o 037, etc.)
  7. Carta de compromís, signada per un representant de l'entitat, on accepta la participació en l'esdeveniment en els següents termes:

?a. Disponibilitat per a romandre en l'esdeveniment els dies de realització de l'esdeveniment

b. Entregar amb posterioritat d'un informe d'avaluació sobre l'assistència a l'esdeveniment

      8. Logotip en format vectorial (png. o editable) màxim 1mega. En cas de disposar d'ell, enviar també la versió en negatiu del logotip

      9. Pàgina web 

     10. Xarxes socials

     11. Una imatge dels seus productes o serveis en format .jpeg 800x400 i màxim 1 mega

     12. Sector/Activitat per a organitzar la seua ubicació dins de l'esdeveniment.

  1. Agrotech/Foodtech

  2. Cibersecurity

  3. Cleantech / Energy / Sustainability

  4. Design / Fashion

  5. Ecommerce

  6. Edtech

  7. Fintech / Insurtech / Legaltech

  8. Gaming / Entertainment / eSports

  9. Health / Wellbeing / Medtech / SportsTech

  10. Industry 4.0 / Logistic / Mobility / Automotive

  11. Marketing / Media / Content

  12. Social Impact

  13. Talent

  14. Traveltech / Tourism

  15. Hardware

  16. Software

  17. Others

 

Dotació

València Activa posa a la disposició de l'ecosistema emprenedor de València 50 espais en els quals les startups o empreses innovadores podrà disposar de:

  • Estand en el qual poder interactuar amb els/les visitants durant el desenvolupament de l'esdeveniment
  • Difusió de marca i productes a través de les webs i xarxes socials de l'esdeveniment
  • Participació #StartupBattle en l'escenari principal

 

 

     3. Criteris de selecció

La selecció de les empreses i professionals per a tindre un estand en el VLC Startup Market 2021, es durà a terme pel personal tècnic d'Emprenedoria de la Fundació València Activa, segons els següents criteris:

Per estricte ordre d'arribada de les sol·licituds, i sempre que complisca tots els requisits enumerats anteriorment.

La resta de les candidatures quedaran en reserva per ordre d'arribada. Es podran incorporar a l'estand, en cas que es produïsca alguna renúncia voluntària entre les empreses i professionals seleccionats.

 

    4. Comunicació de la selecció

La resolució de selecció dels participants es publicarà en la web vitemprende.es i ens posarem en contacte amb aquelles empreses/professionals beneficiàries/us.

Se'ls informarà de les característiques de l'espai (m², accés a electricitat, etc.), una vegada se'ls informe que han sigut seleccionats.

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa