La Fundació València Activa, a través de la Xarxa VIT Emprende, organitza el pròxim 23 i 24 d'octubre de 2021 en la Plaça de l'Ajuntament la tercera edició del VLC Startup Market amb la finalitat d'acostar i mostrar a la ciutadania el talent de la comunitat VITe d'Emprenedors i Emprenedores de València.
VLC Startup Market convertirà l'emblemàtica Plaça de l'Ajuntament en un gran aparador per a les startups, acostant així a la ciutadania tota la innovació i la tecnologia que es desenvolupa a València.
Aquest esdeveniment multidisciplinari i generador d'oportunitats, que unirà startups, empreses, inversors i entitats públiques amb la societat civil, permetrà donar a conéixer els projectes del teixit emprenedor valencià a la societat.
Amb el VLC Startup Market es pretén que els valencians i valencianes senten orgull del talent local, que és reconegut a nivell internacional però que ha de ser posat en valor també a nivell local.
Objecte
València Activa, a través de VIT Emprende, posarà la Plaça de l'Ajuntament a la disposició de les startups. En aquest espai 50 empreses emergents comptaran, sense cap cost, amb estands on mostrar els seus productes i solucions a la ciutadania.
Durant el cap de setmana del 23 i 24 d'octubre la Plaça de l'Ajuntament s'omplirà d'activitats per a totes l'edats, en un esdeveniment on tecnologia, innovació i talent seran protagonistes.
A més, les empreses participaran en una #StartupBattle on les empreses podran exposar els seus projectes en l'escenari principal davant un jurat expert i les persones assistents a l'esdeveniment.
Denominació de l'esdeveniment: VLC Startup Market 2021
Lloc web: http://vitemprende.es
Data i lloc de l'exposició: Plaça de l'Ajuntament de València, pròxim 23 i 24 d'octubre de 2021.
Participants
Com, on y quan enviar la sol·licitud:
Tota la informació sol·licitada haurà d'emplenar-se en el següent formulari.
Fins a el dilluns 20 de setembre de 2021 a les 14 hores, especificant les següents dades:
?a. Disponibilitat per a romandre en l'esdeveniment els dies de realització de l'esdeveniment
b. Entregar amb posterioritat d'un informe d'avaluació sobre l'assistència a l'esdeveniment
8. Logotip en format vectorial (png. o editable) màxim 1mega. En cas de disposar d'ell, enviar també la versió en negatiu del logotip
9. Pàgina web
10. Xarxes socials
11. Una imatge dels seus productes o serveis en format .jpeg 800x400 i màxim 1 mega
12. Sector/Activitat per a organitzar la seua ubicació dins de l'esdeveniment.
Agrotech/Foodtech
Cibersecurity
Cleantech / Energy / Sustainability
Design / Fashion
Ecommerce
Edtech
Fintech / Insurtech / Legaltech
Gaming / Entertainment / eSports
Health / Wellbeing / Medtech / SportsTech
Industry 4.0 / Logistic / Mobility / Automotive
Marketing / Media / Content
Social Impact
Talent
Traveltech / Tourism
Hardware
Software
Others
Dotació
València Activa posa a la disposició de l'ecosistema emprenedor de València 50 espais en els quals les startups o empreses innovadores podrà disposar de:
3. Criteris de selecció
La selecció de les empreses i professionals per a tindre un estand en el VLC Startup Market 2021, es durà a terme pel personal tècnic d'Emprenedoria de la Fundació València Activa, segons els següents criteris:
Per estricte ordre d'arribada de les sol·licituds, i sempre que complisca tots els requisits enumerats anteriorment.
La resta de les candidatures quedaran en reserva per ordre d'arribada. Es podran incorporar a l'estand, en cas que es produïsca alguna renúncia voluntària entre les empreses i professionals seleccionats.
4. Comunicació de la selecció
La resolució de selecció dels participants es publicarà en la web vitemprende.es i ens posarem en contacte amb aquelles empreses/professionals beneficiàries/us.
Se'ls informarà de les característiques de l'espai (m², accés a electricitat, etc.), una vegada se'ls informe que han sigut seleccionats.