Enguany es realitzarà la seua 15a edició de l'esdeveniment, en el qual participaran més de 25.000 de les ments més brillants del món de més de 120 països, per a explorar el paper que la tecnologia jugarà en el futur pròxim col·lectiu. 

Es tracta d'un esdeveniment anual orientat al futur de la tecnologia, on tenen lloc conferències, panells de discussió i debat, tallers i actes en paral·lel, tot això en relació a la ràpida evolució de la tecnologia i els interrogants que es plantegen en els pròxims deu anys, per a això es duu a terme una sèrie de prediccions, es discuteix des de diferents perspectives i s'inventa el futur, però enguany i a causa de la pandèmia que estem patint, serà via streaming i mitjançant connexió online.

VIT Emprén, en col·laboració amb SocialNest Foundation, posen a la disposició de les startups de l'ecosistema valencià, la possibilitat d'assistir virtualment a l'esdeveniment, amb els avantatges que això reportarà per a les 12 startups seleccionades.

Avantatges de participar en la pròxima edició TNW:

- Estand d'exhibició de 2 dies (virtual) amb el potencial que suposa per a generació de clients
- Accés en viu a xarrades en 10 escenaris
- Accés a xat i enquestes
- Possibilitat de crear-te la teua pròpia agenda, horari personal amb xarrades favorites 90 dies d'accés sota demanda a totes les xarrades després de l'esdeveniment
- Accés exclusiu a sessions Premium
- Cerca de 50.000 assistents i enviament de sol·licituds de reunió
- Accés a reunions 1to1
- Match amb inversors (eina d'aparellament, reunions, horari d'oficina obert i cites ràpides)

Per a poder accedir a aquesta convocatòria, les startups han de complir els següents requisits:

- Ser membre de la xarxa VIT Emprén amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud.

https://vitemprende.es/es/comunidad/public

- Les startups hauran d'estar constituïdes amb anterioritat a la presentació de la sol·licitud i tindre un recorregut empresarial d'almenys 24 mesos.
- Haver participat en alguna ronda d'inversió, i haver alçat almenys 500.000€*
- Ser una startup intensiva en desenvolupament i aplicació de tecnologia.
- Que el domicili fiscal de la mateixa estiga en el municipi de València o acreditar haver participat en algun programa d'emprenedoria innovadora i/o tecnològic d'incubació o acceleració, públic o privat, de la ciutat de València.
- Hauran de tindre els seus productes i/o serveis actius en el mercat a fi que puguen exhibir-los en l'estand virtual.
- No comptar, fins al moment, amb representació en l'esdeveniment.
- Es valoraran positivament aquelles startups que persegueixen generar un impacte positiu tant a nivell social com mediambiental (empreses que ofereixen solucions contra el canvi climàtic, empreses basades en l'economia circular, empreses del sector salut, empreses de l'àmbit de l'educació, i/o aquelles que faciliten l'accés a productes o serveis a col·lectius vulnerables), així com aquelles que disposen de polítiques de responsabilitat social/ sostenibilitat. 

* Les startups que complisquen aquest requisit seran les prioritàries a l'hora de ser seleccionades.

Criteris de selecció:

La selecció de les startups que podran accedir i assistir a l'esdeveniment virtual TNW, es durà a terme per part del personal tècnic de la Secció d'Emprenedoria de la Fundació València Activa, segons els criteris següents:

- Complir amb els requisits sol·licitats
- Grau d'innovació i diferenciació de la/s solució/és i/o els productes presentats
- Valorable que haja captat inversió privada o estiga en fase de captació d'inversió per import igual o superior al requerit.

Com, on i quan enviar la sol·licitud:

Tota la informació sol·licitada haurà d'enviar-se a l'adreça de correu: 

vitemprende@valenciactiva.es

Fins dimecres que ve 17 de setembre a les 15 hores, especificant les següents dades:

1. Nom de startup
2. Nom i cognoms de les persones que assistiran a l'esdeveniment virtual.
3. Càrrecs que ocupen en l'entitat
4. CNAE de l'entitat i data de constitució
5. E-mail, telèfon i adreça completa de l'entitat
6. Alta censal de la companyia que acredite l'antiguitat d'aquesta
7. Enviar el logo en format vectorial (png o similars)
8. Carta de compromís, signada per un representant de l'entitat, on accepta la participació en l'esdeveniment en els següents termes:


- Disponibilitat i compromís d'assistir a la fira/esdeveniment en els dos dies de la seua realització
- Entregar amb posterioritat a l'esdeveniment, un informe d'avaluació sobre l'assistència al mateix


El llistat de les startups beneficiàries per a comptar amb accés a l'esdeveniment es publicarà el pròxim 18 de setembre.