Airhopping pivota el seu model de negoci i es llança a les rutes amb cotxe

Airhopping, la startup digital valenciana especialitzada en reserves multidestino itera el seu model de negoci per a adaptar-se a la crisi provocada pel Covid-19 en un sector que viu el seu pitjor moment en els mesos d'estiu. El turisme nacional és, a partir d'ara, el nou focus de Airhopping perquè viatjar en temps de coronavirus no siga un impediment per a ningú, al mateix temps que contribueixen a la recuperació de l'economia del país.

Després de quasi tres mesos dedicats en exclusiva a oferir ajuda i assessorament als seus clients en les devolucions de reserves amb les aerolínies, la necessitat de donar un gir a l'activitat era vital per a fer rendible el seu model de negoci i proporcionar seguretat als viatgers. Segons paraules de Carlos Montesinos, cofundador de Airhopping, "afrontar una situació com l'actual quan l'ingrés principal prové de les reserves de vols internacionals, no és fàcil per a cap empresa i era el moment de buscar solucions". El temps de confinament ha servit perquè els joves fundadors juntament amb la resta de l'equip, buscaren una alternativa i dedicaren part del seu temps a desenvolupar una estratègia de negoci que obrira una nova via d'ingressos.

Llig la notícia completa en València Plaza.

 

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa