KM Zero augmenta l'abast internacional del seu programa de venturing i presenta 20 noves startups foodtech

KM Zero Venturing augmenta el seu abast internacional en la seua segona edició, que ha arrancat amb la presentació de les 20 startups foodtech que formaran part d'aquest programa pioner en innovació oberta per a la indústria alimentària. Una selecció que duplica el nombre de participants respecte a l'anterior convocatòria, i en la qual destaca la presència de fins a nou empreses emergents fundades fora d'Espanya, procedents de països com Israel, els EUA, Portugal, França i Irlanda. De fet, quasi la meitat de les startups triades per a incorporar-se a aquest programa d'innovació oberta provenen de l'estranger.

Les 20 startups seleccionades accediran a un complet pla de treball i acompanyament al costat de les nou grans corporacions de la indústria alimentària que han impulsat aquesta edició: Mahou San Miguel, Makro, Incarlopsa, Gelats Estiu, Embotits Martínez, Plats Tradicionals, CAPSA VIDA, Vicky Foods, Grup Arancia. A aquesta important presència corporativa se sumarà la relació amb 20 fons amb un potencial inversor de més de 2500 milions d'euros, introduïts com a principal novetat d'aquesta edició per a impulsar el finançament de les startups.

Notícia completa en Valencia Plaza

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa