La startup de les comissions, Feending, aconsegueix una inversió de 200.000 euros i ja està en Lanzadera

El fons d'inversió Think Bigger Capital al costat d'inversors referents de sectors empresarials, claus per al model de negoci de Feending, com són l'arquitecte Ramón Esteve, l'empresari Álvaro Bordils o l'escriptor i divulgador econòmic Jano García (el lliurepensador) entre altres, inverteixen en una primera ronda pre-seed de 200.000€ en Feending, la plataforma professional que monetitza el networking d'una manera eficient.

Feending està formada per Mario García-Granero, Borja Martos, Álvaro Pérez i Javier Martos, els seus fundadors reivindiquen la necessitat de renovar i digitalitzar el networking per a fer-ho eficient i no sols trobades socials. Així expliquen com a través de la plataforma i les seues matches intel·ligents pots trobar contactes realment interessants: “A Espanya el networking s'entén com un esdeveniment social que busca la venda directa al contacte que fas. En Feending hem pres el model americà molt enfocat en el negoci (estil BNI) i on l'objectiu és vendre a la xarxa de contactes de la persona que coneixes, i així generar oportunitats de negoci exponencials. A més, li hem afegit l'incentiu directe amb comissions si es tanca un negoci gràcies a la recomanació”; i estalviar temps “Ja que en el networking tradicional has de parlar amb molta gent, fins a trobar a algú que realment t'interesse”.

Notícia completa en Valencia Plaza

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa