Neurocatching prediu el comportament dels consumidors

Neurocatching és una adtech de Neuromarketing nascuda a València amb l'objectiu d'ajudar les empreses a predir el comportament dels seus consumidors i generar una major conversió en la seua estratègia digital. Neurocatching naix per a crear un precedent de millora de conversió en les empreses per a entendre el nivell d'atenció i emocions dels seus clients.

José Manuel Ausin, CEO, Luis Picurelli, CMO, i Gabriel Fuetes, CTO, són els fundadors d'aquest projecte que ha format part del Programa Òrbita, l'acceleradora de CEEI Castelló. L'acceleradora està centrada en identificar projectes d'alt potencial i a secundar-los a consolidar el seu creixement, facilitant-los posteriorment l'accés al finançament. La iniciativa ha sigut secundada des dels seus inicis per Diputació de Castelló. La sisena convocatòria es troba oberta i es pot aplicar fins al 5 de maig de 2023.

Notícia completa en El Referente

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa