El 8 de febrer a les 10 hores, es presenta en la Cambra de Comerç de València la segona edició del Programa d'Innovació a través del Disseny PID.
Què és el PID?
El desenvolupament de coneixements i habilitats en professionals del Disseny que els permet, no sols formar part de la innovació empresarial en qualsevol entorn, sinó que a més possibilita que la seua perspectiva com a dissenyadors potencie els resultats d'aquesta innovació.
La incorporació del disseny a l'empresa, mitjançant el desenvolupament d'un projecte innovador incorporant el disseny com un element addicional a aquells que tradicionalment integra l'empresa.
Existeixen dos fromatos, el PID a mesura (sota demanda) i el programa cíclic, que se celebra una vegada a l any i en el qual participen fins a 15 empreses i 15 dissenyadors.
Més info
Inscripcions a la presentació