Singularu, la joia de les ‘startups’ valencianes

La de Singularu és una d'eixes històries pròpies de l'emprenedoria en el segle XXI. Per l'origen dels seus cofundadors (dos desconeguts) i per com el pas per diferents incubadores i acceleradores d'empreses (Demium, Connector Spain, Llançadora) ha acabat per polir una de les joies de l'ecosistema startup valencià. Aquest perfil és una fotografia en moviment, just quan el projecte aconsegueix la seua velocitat de creuer: enguany passarà de 21 a 44 botigues i preveu facturar 16 milions d'euros, triplicant un 2020 que va inclinar la balança cap als números verds.

Ho expliquen els seus fundadors, Paco Tormo i Cristina Aristoy: “Portàvem anys preparats per a acollir el salt, la ruptura de la por de comprar joies en línia a Espanya i el confinament va ser decisiu. La gent va començar a entendre la compra digital com a part del seu oci, com quan compra físicament, i, sobretot, havíem donat amb la troballa de les botigues —llavors, només huit— on les anàlisis de mercat es van topar a la fi amb una informació crucial: la relació amb les nostres clientes”.

Notícia completa en El País

ajuntament-vlc vlc-activa vlc-activa